عــــــــشق پــــــاک من
عــــــــشق پــــــاک من
تقدیم به تمام کسانی که کسی رو دوسـت دارن....
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط حمید رضا |


خیلی حیف شد عشق خوبم چرا پیش من نموندی

هدفم یکی شدن بود چرا به اینجا رسوندی

یدفعه شدی غریبه من تلاشم موندنت بود

فاصله گرفتی از من دیگه وقت رفتنت بود

برو هرجا که دلت خواست رفتی عشقم به سلامت

پیش میاد بازم دوباره به کسی دل کنه عادت

برو عشقم به سلامت







نظرات شما عزیزان:

عطیه عباسی
ساعت20:09---17 فروردين 1392
تبریک میگم واقعا عالی بود خیلی عالی بود به منم سر بزن اگه اومدی نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.